Nettbasert Driftsperm

Enkel dokumentering og oversikt for driften av dine fasiliteter

Bytt ut papirpermer med brukervennlig digital løsning

Nettbasert Driftsperm

Drift av bygg og andre fasiliteter er en omfattende prosess med veldig mange små oppgaver og egenkontroller som skal utføres og sjekkes regelmessig. Dette arbeidet er viktig for å få en så problemfri driftsfase som mulig og har også betydning ved salg av bygg. Det er mulig å gjøre denne jobben med penn og papir men det krever mye å holde orden på denne dokumentasjonen.

Med nettbasert driftsperm i Facilit FDVU får du et enkelt og tilgjengelig sted å oppbevare dokumentasjonen på samt at du får et brukervennlig system for dine aktivitetsplaner med enkel dokumentering av egenkontroller og avvik. Rapporter, avtaleregister, grafisk presentasjon av status og mobile apper for dokumentering av egenkontroller og avvik mens du er på farten er også en del av systemet. 

Driftspermen kan selvfølgelig også kombineres med vedlikeholdsplanlegging i Facilit FDVU slik at alt som har med drift og vedlikehold dokumenteres på samme sted.

Fasilitetsoversikt

Registrer bl.a. bygg, rom og objekter for en komplett fasilitetsoversikt.

Sjekklister

Bytt ut gamle papirbaserte sjekklister med digitale sjekklister som håndteres like bra på PC/Mac som på mobile enheter.

Rapporter

Enkel oversikt som viser hva som er gjort, hva som ikke er gjort, avleste verdier og avvik som er registrert. Tilgjengelig i flere ulike formater.

Grafisk KPI

For et raskt øyeblikksbilde av status leveres systemet med en rekke grafiske KPIèr som kan tilpasses eget behov.

Avtaleoversikt

Registrer alle dine avtaler med avtaledokument, forfallsdato, kostnad, varsling etc.

Dokumentarkiv

Enkel organisering av dokumenter i fagbaserte bøker med underkapitler for bedre oversikt. Disse kan også tilpasses ved behov.

100% Nettbasert

Så lenge du har tilgang til internett er systemet kun noen tastetrykk unna.

Avvikshåndtering

Registrer avvik, dokumenter med bilder og lukk avvikene raskt og effektivt.

Automatisk Backup

Systemet ivaretar selvfølgelig dine data med backup som kan rulles ut ved behov.

Aktøroversikt

Alle leverandører, ansatte og avtalepartnere kan enkelt registreres med nødvendig kontaktinformasjon.

Du eier egne data

Alle data som du legger inn i systemet og som genereres i kraft av ditt løpende arbeid med avtaler, sjekklister, avvik etc. er 100% din eiendom.

Kontakt oss for demo

På tide med en enklere hverdag?

Secured By miniOrange