Nettbasert Brannbok

Enkel dokumentering og oversikt over ditt løpende brannvernarbeid.

Bytt ut papirpermer med brukervennlig digital løsning

Facilit FDVU

Det er mange grunner til at brannvernarbeid er viktig. Reduksjon i antall branner, mindre materielle skader, mindre miljøskader, lavere kostnader og viktigst av alt er færre dødsfall og personskader. Med nettbasert brannbok i Facilit FDVU får du en enkel og nettbasert løsning for å kunne ivareta og dokumentere at du tar dette arbeidet seriøst.

Fasilitetsoversikt

Registrer bl.a. bygg, rom og objekter for en komplett fasilitetsoversikt.

Sjekklister

Bytt ut gamle papirbaserte sjekklister med digitale sjekklister som håndteres like bra på PC/Mac som på mobile enheter.

Rapporter

Enkel oversikt som viser hva som er gjort, hva som ikke er gjort, avleste verdier og avvik som er registrert. Tilgjengelig i flere ulike formater.

Grafisk KPI

For et raskt øyeblikksbilde av status leveres systemet med en rekke grafiske KPIèr som kan tilpasses eget behov.

Avtaleoversikt

Registrer alle dine avtaler med avtaledokument, forfallsdato, kostnad, varsling etc.

Dokumentarkiv

Enkel organisering av dokumenter i fagbaserte bøker med underkapitler for bedre oversikt. Disse kan også tilpasses ved behov.

100% Nettbasert

Så lenge du har tilgang til internett er systemet kun noen tastetrykk unna.

Avvikshåndtering

Registrer avvik, dokumenter med bilder og lukk avvikene raskt og effektivt.

Automatisk Backup

Systemet ivaretar selvfølgelig dine data med backup som kan rulles ut ved behov.

Aktøroversikt

Alle leverandører, ansatte og avtalepartnere kan enkelt registreres med nødvendig kontaktinformasjon.

Du eier egne data

Alle data som du legger inn i systemet og som genereres i kraft av ditt løpende arbeid med avtaler, sjekklister, avvik etc. er 100% din eiendom.

Hva består digital brannperm i Facilit FDVU av?

Den nettbaserte brannboken gir deg all den funksjonaliteten du trenger for å dokumentere og holde orden på ditt brannvernarbeid. 

Det er lagt til rette for oppfølging av sjekklister og egenkontroller samt avviksregistrering og avvikshåndtering. Du kan også enkelt dokumentere avvik med bilder.

Systemet er også tilrettelagt for loggføring mens man er på farten ved hjelp av app for mobile enheter som baserer seg på iOS eller Android. 

Med nettbasert brannbok kan du enkelt holde oversikten over brannvernarbeidet selv om du har lokasjoner og bygg spredd over et større geografisk område.

En nettbasert løsning fremmer også en enhetlig arbeidsmetode innen brannvern i hele virksomheten.

Kjernefunksjonalitet

Den digitale brannpermen er laget for å håndtere alle de sentrale områdene innen brannvernarbeid. Her er noen av kjerneområdene som systemet hjelper deg med:

 

  • Digitale sjekklister for enkel oppfølging av egenkontroller
  • Avviksregistrering og avviksbehandling
  • Dokumentarkiv for branndokumentasjon, rapporter etc.
  • Avtaleregister hvor alle pålagte avtaler registreres med bl.a. forfallsdato, varsling på epost, kostnad, ansvarlig for avtalen, avtaledokument etc.
  • Rapporter og grafisk KPI for enkel oversikt over status. Sjekk hva som er gjort og hva som ikke er gjort.

La oss hjelpe deg

Spør Oss

Ja, systemet er nettbasert så hvilken type datamaskon du benytter betyr ikke noe. Så lenge du har en normal internett-tilgang og benytter en rimelig moderne nettleser vil systemet fungere utmerket.

Det er utviklet apper for de to store mobile plattformene Android og iOS.

Det er enkelt å komme i gang med systemet og som en del av din avtale er opplæring spesifisert. Som oftest består den av kurs i startfasen, hjelpedokumentasjon samt tilgang til support. Vi lager også enkle instruksjonsvideoer ved behov.

Ja, support er en del av avtalen. Den håndteres vanligvis via telefon, epost eller nettmøter. Vi lager også korte videoer ved behov.

Systemet krever ingen lokal installasjon. Det eneste som kreves lokalt av din maskin er at du har de programmene som trengs for å åpne dokumenter som ligger i plattformen. Apper for mobil krever selvfølgelig at app installeres på den aktuelle mobile enheten.

Alle data som du legger inn i systemet og som opprettes i forbindelse med sjekkliser, avviksbehandling, avtaler etc. er 100% din eiendom.

Kontakt oss for en uforpliktende samtale om dine behov og for en demo. Vi kjører gjerne demoer som nettmøter.

Kontakt oss for demo

På tide med en enklere hverdag?

0/5 (0 Reviews)